Belina Shop

Anwar - Pengkhianat Bangsa + Peliwat Sebangsa

Kenapa hanya semalam TS Muhiyidan tahu bahawa Anwar Ibrahim pengkhinat bangsa! Anwar kerana dendam setelah dipecat TPM dan ahli Umno, terus mengorak langkah bagaimana menjahamkan parti yang memperkayakan diri dan sanak saudara dan kawan-kawan rapatnya.

Anwar Ibrahim dari tahun 1993 ingin jadi Perdana Menteri, kerana itu dalam pemilihan UMNO masa itu mantan PM Tun Dr Mahathir terpaksa memberi sokongan kepada Anwar menggulingkan Abdul Ghafar Baba, kerana takutkan Anwar bertanding jawatan Presiden Umno, kerana masa itu, setiap pencalonan membawa undi 10. Anwar masa itu telah menguasai hampir keseluruhan bahagian-bahagian Umno melalui team wawasannya, kerana Anwar telah membelinya dengan wang ringgit.

Anwar dalam mencapai cita-citanya perlu menghancur sokongan melayu terhadap Umno,kerana itu sahaja cara untuk Anwar mendapat jawatan PM. Hook or by crook, Anwar mesti menghancurkan sokongan melayu terhadap Umno, apakah melalui muslihat kotor seperti fitnah tetapi juga melalui kekerasan termasuk demonstarsi.

Demonstrasi jalanan adalah usaha untuk melupuhkan ekonomi bandar raya Kuala Lumpur. Pengelaman menununjukan bahawa akibat demonstrasi hidraf tahun 2007, ekonomi merosot sehingga 90% terutama di pusat membeli-belah seperti KLCC, Sogo, Midvalley dan Berjaya Times square.

Demonsatrasi hari Sabtu lalu menurut menteri wilayah telah mengakibatkan kerugian bisnes mencecah 200 juta, tidak teramsuk kerusakan harta benda dan ganguan emosinal penduduk sekitar.

Tindakan pambangkang kini adalah untuk melumpuhkan perekonomian negara, mencipta ketidak stabilan negara, menghalau pelabur dan mengekang kedatangan pelancong. Mengingat taktik pembangkang ini, adalah perlu mulai sekarang kerajaan mengwujudkan preventive action, agar negara dan rakyat tidak menjadi mangsa sebahagian kecil pelampau ini. Biar negara lain cakap apa, asalkan negara aman. Kerana betapa berat mata memandang berat lagi bahu memikul.

Menteri dalam negeri perlu bertindak sekarang!

0 comments:

Post a Comment