Belina Shop

Anwar & Obama Sodomi?



Hari ini aku melancarkan kembali serangan bertubi terhadap anwar attaturk, setelah seminggu berkelana menerajang husam keluar dari percaturan hirarki pas.

hari ini gap akan membongkar satu rahasia besar dua pemimpin gila dalam politik dunia ketika ini. obama seorang penyanjung yahudi manakala anwar attaturk pula penyanjung amarikan.

dua karektor musibat ini punyai skandal, iaitu LIWAT ATAU MAIN BONTOT .takrif liwat dalam kamus dewan adalah 'memasukkan zakar ke dalam lubang dubur,lubang yang mengeluarkan najis'. mengikut nasihat agama, bermain bontot atau meliwat tidak akan nabi muhammad saw mengaku umat.

obama telah dikejar oleh bekas mangsa liwatnya yang bernama larry sinclair. kejadian liwat dan blowjob ini berlaku sekitar tahun 1999 di dalam sebuah kereta limo. manakala musibat melayu anwar attaturk pula sedang dihantui dengan skandal liwat terhadap mangsanya yang bernama saiful bukhari.

perhatikan betul-betul gambar yang dipamerkan. kejadian liwat,mangsa yang muda,ada unsur kereta,manifesto politik mereka semuanya berlaku secara ko insiden.

ini adalah serangan FIRST ROUND AKU TERHADAP ANWAR. aku akan membantu saiful bukhari sehingga KITA kembalikan anwar attaturk semula ke habibat asalnya, iaitu SEL PENJARA SUNGAI BULOH.

0 comments:

Post a Comment