Belina Shop

Find Me Guilty - Anwar Ibrahim


1. Semenjak dua menjak ni ramai yang berbicara soal perpaduan antara 2 parti melayu terbesar di tanah melayu PAS & Umno.

2. Hampir kesemua blog blog sama ada di sebelah sini atau pun di sebelah sana bagaikan seiring memperkatakan hal yang sama, kenyataan demi kenyataan Husam & kaldai pencen tunggangan nya Tuan Guru Nik Aziz bagai kan senada dan seirama menolak dengan bersungguh sungguh agar tidak ada penyatuan orang melayu. Mereka berdua lebih PKR dari PKR,Lebih DAP dari DAP.Hebat apabila menolak penyatuan orang melayu is
lam,hingga menuduh Ust Nasha sebagai sampah. Walaupun kalah,namun Husam tetap mainkan peranan menunggang Nik Aziz ibarat kaldai pencen,sekali ketuk, onk enk onk enk ibarat bunyi kaldai di tibai bontotnya.

3.Siapakah Boss kepada Tuan punya kaldai ini kalau bukan Anwar Berahi. segala bunyi bunyian yang keluar dari mulut kaldai anwar ini ibarat remote control.Pastinya orang orang PAS akan marah apabila gelaran sebegini kepada Nik Aziz,apakan daya kaldai rela bertuankan seorang peliwat.

4.Sedangkan Anwar,Teresa,LGE ,LKS & Karpal sudah memberi amaran agar PAS tidak lari dari asas perjuangan yang di persetujui sejak lahir nya perkahwinan haram PR.Suara & kehendak siapa yang Husam & Nik aziz laung2 kan didalam PAS
?


5.Soal kenapa mereka tidak bersetuju,kita sudah jelas,soal kenapa mereka mempertikaikan Hj Hadi & Nasha ,kita pun sudah jelas.Soal PAS di tunggang dan di rogol oleh politic animal pun kita sudah jelas.

6. Tetapi anda jangan lupa segalanya adalah politik diversi oleh anwar berahi supaya orang ramai beralih arah dan terlupa yang dia bakal di bicarakan pada 1Julai ini.

7. Anwar Berahi bagaikan seorang hakim yang men
ghakimi hakim hakim & pendakwaraya. Tuntutan supaya di berikan bukti bukti & senarai saksi kepada barisan peguamnya atau sistem kehakiman di jatuhi tidak adil dan penuh prasangka adalah satu permainan politik mudah mudah bodoh bodoh sombong sombong untuk di turuti,dipercayai & di sokong oleh kera kera PR.

8. Pisau rasakan tidak ada gelaran yang lebih sesuai untuk Anwar ,kerana gelaran gelaran yang di berikan kepadanya tidak sampai ketahap bacul,penakut,pondan,gayman atau apa apa saja kerana Anwar lebih dari itu,boleh di katakan tahap dewa segala kejahatan & jika penyembah syaitan black metal mahukan tuhan selain dari syaitan ,Anwar Berahi adalah salah seorangnya.

9.Pelbagai alasan itu ini akan di pertontonkan kepada orang ramai menjelang perbicaraan kes liwat nya. Adakah kita bakal menyaksikan sekali lagi golongan penyokong peliwat tegar ini turun di jalanan? Yang pastinya sudah ramai tahu p
embohongan Anwar Berahi dan kelaku peliwat ini,Sedangkan pimpinan DAP,PKR & PAS sendiri menyedari tanpa mempersoalkan pelaku liwat ini benar benar berlaku.

10.Tanya lah King Karpal kita, dia memang tahu luar dalam kes anwar berahi,tanyalah Abg mat sabu kita,dia pun tahu luar dalam anwar berahi ini, tanyalah Hj Hadi kita,dia pun tahu.

11. Jika Pimpinan PR sendiri tahu kelaku peliwat tegar ini,kenapa anda penyokong PR yang lebih sudu dari kuah? Harap rujuk lah pemimpin pemimpin yang di sebut tadi,apa benarkah anwar berahi ini pengemar seafood atau pun di kenali se
bagai anak anak ikan.

12.Tanya lah Abg Mat Sabu, kelaku Anwar berahi di UM. Itu belum di kira dikalangan orang orang yang kanan & paling rapat dan sering berdamping ke hulu hilir. Kemanakah mereka ini semua?

13. Kenapa mereka meninggalkan Anwar Berahi? Meninggalkan Anwar semasa PR kuat?

Kenapa?



Sumber, Pisau.Net

0 comments:

Post a Comment